Przejdź do treści Wyszukiwarka
Strona główna

Deklaracja dostępności

Departament Kultury Promocji i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Mazowieckiego w Warszawie, zwany dalej „Urzędem”, zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych, zwaną dalej „Ustawą”.

Deklaracja dostępności dotyczy strony www.mazowieckiszlaktradycji.pl.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do Ustawy z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Na stronie nie występują niezgodności z załącznikiem do Ustawy.

Treści nieobjęte przepisami

Mapy to element wyłączony z obowiązku spełnienia standardów dostępności określonych Ustawie. W sytuacji zainteresowania mapami prosimy o kontakt z osobą wymienioną poniżej.

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny, w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

  • zmiana kontrastu,
  • zmiana wielkości fontu,
  • skip linki pozwalające na pominięcie powtarzanych bloków,
  • wyszukiwarka treści.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy związane z dostępnością tej strony internetowej możesz zgłosić do Małgorzaty Przytuły – mejlowo malgorzata.przytula@mazovia.pl lub telefonicznie 22 59 79 514.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do:

    Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

    Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

    Pozostałe informacje

    Dostępność architektoniczna

    Adres siedziby: ul. Brechta 3, 03-472 Warszawa

    Dojazd:

    Komunikacją miejską: autobusem: najbliższe przystanki: Plac Hallera, Ratuszowa ZOO.

    Samochodem: znajduje się ogólnodostępny płatny parking miejski. Bezpośrednio przy budynku jest miejsce dla osób niepełnosprawnych.

    Wejście do budynku:

    Do drzwi wejściowych do budynku prowadzą schody. Po lewej stronie od wejścia znajduje się podjazd. Drzwi są wyposażone w mechanizm automatycznego otwierania. Drzwi są przystosowane do przejazdu wózkiem. Po wejściu z prawej strony znajduje się punkt ochrony gdzie można uzyskać pomoc. Lada przy punkcie ochrony nie jest obniżona do wysokości 85 cm.

    W dalszej części holu są bramki ograniczające dostęp dla klientów. W celu wejścia na teren urzędu należy umówić się na wizytę z konkretnym pracownikiem. W przypadku umówienia wizyty, po przybyciu na miejsce należy zgłosić się do pracownika ochrony, który zawiadamia pracownika o konieczności odbioru klienta z holu.

    Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze w korytarzu po prawej stronie.

    W budynku nie ma tyflomap oraz dźwiękowych systemów nawigacji.

    Korytarze oraz ciągi komunikacyjne:

    Ruch dla klientów pomiędzy piętrami odbywa się przy pomocy wind oraz klatkami schodowymi. Windy podają komunikaty głosowe. Są wyposażone w pulpit z wypukłymi cyframi. Stopnie na klatce są oznakowane kontrastowymi pasami. Na klatkach są jednostronne poręcze.

    Korytarze są dostosowane do poruszania się na wózkach. Korytarze są dostosowane dla osób słabowidzących. Szklane drzwi są oznakowane kontrastowymi pasami.

    Obecnie nie ma zainstalowanych urządzeń ułatwiających poruszanie się dla osób niewidomych.

    Drzwi do pomieszczeń są wyposażone w tabliczki z wypukłą numeracją pomieszczeń oraz alfabetem brajla.

    Inne udogodnienia:

    Wejście główne do budynku zostało wyposażone w system ToTupoint.

    Tabliczki przy drzwiach do pomieszczeń są zaopatrzone w znaczniki NFC.

    Do budynku można wejść z psem asystującym.

    Kontakt do koordynatora dostępności: koordynator_dostepnosci@mazovia.pl.

    Dostępność komunikacyjno-informacyjna

    Możesz skorzystać z tłumacza on-line Polskiego Języka Migowego. Kliknij w ikonę „Połącz z tłumaczem”, aby rozpocząć rozmowę. Tłumacz on-line jest czynny w godzinach 8-16. Możesz z niego skorzystać także podczas wizyty w urzędzie.